Wijkhuis de Haard

Een plek om te ontmoeten
en contact te maken.

Meest gestelde vragen

Ruimtes reserveren?

Reserveren van ruimtes kan het beste door het formulier in te vullen en te verzenden.
U mag contact opnemen met Ron Cretier (manager Wijkhuis de Haard) via de mail rcretier@wijkhuisdehaard.nl. Een online reservering via de mail is nog geen definitieve boeking.
Een boeking is pas definitief als u een bevestiging via de mail hebt ontvangen.

Waarom moeten we soms in een andere ruimte?

Als het erg druk is en bijna alle ruimtes, zeker de Balzaal en de Tuinkamer vol zijn gepland en er een tekort aan ruimtes ontstaat, kan er wel eens geschoven worden met de lokatie van groepen. Wel wordt er rekening gehouden met de activiteit en het aantal deelnemers voor die activiteit. We vragen jullie medewerking en begrip hiervoor. Op deze manier kan iedereen een plekje in het Wijkhuis krijgen.
Maar als het niet goed loopt, laat het ons wel weten.

Voor wie zijn de ruimtes gratis?

Alleen als een activiteit van, voor en door wijkbewoners is. 
Er geen inkomsten zijn van deelnemers, lidmaatschapsgelden en/ of subsidie van toepassing zijn.

Bezetting van medewerkers in Wijkhuis de Haard

Wijkhuis de Haard is voor de wijk en wordt grotendeels bezet door vrijwilligers uit de wijk. Op deze wijze is de realisatie van het wijkhuis mogelijk geworden. Ook het bestuur van Wijkhuis de Haard is gevormd uit vrijwilligers uit de wijk. Om zorg te dragen voor de dagelijkse leiding zijn drie personen met een deeltijdbaan in dienst voor de functie van manager, huismeester en administratief medewerker.
Alle medewerkers voeren hun functie met volle inzet en enthousiasme uit en doen dit met veel plezier.

Bij wie kan ik mijn vragen kwijt?

U mag altijd aan de medewerkers bij de bar uw vraag stellen en zij kunnen uw vraag beantwoorden of u doorverwijzen naar de desbetreffende persoon die het antwoord aan u kan geven.
U mag ook een mail sturen met uw vraag of opmerking naar info@wijkhuisdehaard.nl.

Wekelijkse nieuwsbref issue lijkt opgelost

We hebben wat aanloopproblemen gehad met name met het versturen van de wekelijkse nieuwsbrief. Ondanks dat je je had opgegeven om deze wekelijks te ontvangen, ontving je alleen maar bot.  We denken het nu opgelost te hebben. Het bleek een samenloop van onvoorziene omstandigheden die tot gevolg hadden dat in eerste instantie niemand een nieuwsbrief ontving. In een later stadium waren de problemen  gereduceerd tot 3 mensen die nog geen  nieuwsbief ontvingen. Ook dat denken we opgelost te hebben.

Wij zijn er vast van overtuigd  dat vanaf aanstaande maandag iedereen, die zich heeft opgegeven voor de nieuwsbrief, er daadwerkelijk een toegestuurd krijgt. Mocht dit om een of andere reden toch niet zo zijn niet zo zijn meldt het ons dan zo snel mogelijk en we springen er weer met ongeëvenaarde energie bovenop.

Willen diegene die aanstaande maandag  tegen alle verwachting in nog steeds geen nieuwsbrief hebben ontvangen dit melden opdat we  dit laatste ook nog kunnen oplossen.

Hartelijk dank voor je geduld.

Namens de beheergroep,

Fred van Tongeren

Add Your Heading Text Here

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.

Zoeken

Waar ben je naar op zoek?

Privacybeleid

Door deze website te gebruiken ga je akkoord met ons privacybeleid